یادداشت های یک انسان

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

من چه کسی هستم؟

من هومانم چیز هایی را دوست دارم که هیچ کس دیگر دوست ندارد یا افراد کمی دوست دارند و از چیز هایی بدم می آید که همه دوست دارند تنها چیزی که هم من دوست دارم و هم شما ها ادبیات است پس اکثرا راجع به ادبیات حرف میزنم ولی درباره ی چیز های دیگری هم که دوست دارم هم مینویسم

نکته :من نه نردم نه گیگ نه آدم معمولی 

  • هومان هدایتی

نظرات  (۲)

هومان اسم پسره یا دختر؟
  • هومان هدایتی
  • پسره به معنی نیک کردار توی زبان فارسی باستان
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی